Integracija 3D modela na Intershop platformi
Konkurencija u e-commerceu svakim danom raste. Nakon krize izazvane COVID-om 2020-e, svaki je trgovac počeo razmatrati i naposljetku implementirati opcije e-commercea na svojim web stranicama i u poslovanju. Ostati ispred konkurencije u svakom pogledu je važno, a tehnologije za webshopove svakako u tome pomažu.
Zašto koristiti 3D modele?
Mogućnost pregledavanja proizvoda iz svakog kuta, okretanja i povećavanja/smanjivanja daje kupcima osjećaj kao da imaju proizvod u ruci. 3D modeliranje i vizualizacija proizvoda povećavaju angažman i konverziju kupaca. Danas je sve moguće rekreirati u 3D grafičkim modelima.
Kupci mogu „osjetiti“ proizvod i dobiti realan prikaz iz svih kuteva. Ovo je jedan od glavnih razloga zašto se smanjuje broj povrata. Bilo da kupci isprobavaju namještaj ili nove naočale, jaz između online i offline kupovine gotovo je u potpunosti premošten. S ovim značajkama kupci provode više vremena na web stranici, sigurniji su u odabir i imaju više povjerenja u proizvod pri kupnji.
Koji su tehnički preduvjeti za 3D modele?
Naravno, važno je imati dobru infrastrukturu za 3D modele. Webshop stranice trebaju biti robusne i skalabilne kako bi integrirale takva rješenja.
Tu se Intershop platforma savršeno uklapa. Integracija Binkies 3D ili druge tehnologije radi besprijekorno. Svim prikazima proizvoda koji su dostupni na webshopu lako se upravlja i s mobilnih uređaja i s računala.
Kako izgleda integracija?
Korak 1: Integriraju se 3D modeli i informacije o proizvodu na stranicama proizvoda
Korak 2: Optimiziraju se 3D modeli za vrhunski korisnički doživljaj
Korak 3: sve se dizajnira kako bi radilo na različitim web preglednicima i uređajima.
OptimIT vam može pomoći s integracijom Binkies 3D modela. Kako izgleda naša integracija, pogledajte na primjeru:
Iz pozicije kupca, najvažnije je imati stabilnu internetsku vezu. Međutim, Binkies 3D modeli puno su „lakši“ od fotografija visoke razlučivosti. Također su obično integrirani na takav način da na sporijim vezama, 3D zahtijeva „klik ili dodir“ kako bi se učitao model. U svakom slučaju, danas kada su 5G veze dostupne gotovo svugdje, ova tehnologija radi izvrsno praktički za svakoga.
Zaključak
Ukratko, 3D u e-commerceu je logičan nastavak razvoja u svijetu u kojem umjetna inteligencija postaje sveprisutna. Osim 3D modela, u webshop se može integrirati i AR (proširena stvarnost) i VR (virtualna stvarnost) okruženje i scenarij.
Javite nam se i saznajte više o tome kako 3D modeli mogu biti integrirani u vaš webshop.