E-Arhiva i elektroničko arhiviranje
e-Arhiva omogućuje korisnicima elektroničko arhiviranje dokumenata na zakonski predviđeni period ili dulje, ako postoji potreba.
Elektroničko arhiviranje pruža sigurnu pohranu digitalnih dokumenata, uglavnom e-računa. Ima veliku prednost u odnosu na fizičke zapise i arhivu jer su sve datoteke na jednom mjestu, dostupne 0-24 putem računala, telefona ili tableta.
Vremenska oznaka
Dokumenti se prilikom ulaska u elektroničku arhivu vremenski označavaju žigom treće strane, certificirajuće kuće koja jamči zakonski propisane uvjete ispravne pohrane elektronskih dokumenata.
Vremenska oznaka koristi se u svrhu dokazivanja točnog određivanja datuma stvaranja ili potpisivanja nekog elektroničkog dokumenta (npr.e-računa). Jamči nepromjenjivost dokumenta od trenutka pohrane.
Označavanje vremenskom oznakom / žigom također osigurava zaštitu od krivotvorenja.
Proces elektroničkog arhiviranja
Za tvrtke koje imaju mali broj dokumenata, EDInet web sučelje omogućuje kreiranje i zaprimanje istih. E-Arhiva modul dostupan je i WEB korisnicima.
Kao dodatak usluzi e-Arhiva nudimo i potpunu prilagodbu PDF prikaza. Na taj način korisnici mogu maksimalno uskladiti prikaz dokumenata prema potrebama poslovanja.
PDF dokumente moguće je slati i na email primatelja.
Elektronički potpis
PDF prikaz elektroničkog dokumenta može se dodatno potpisati elektroničkim certifikatom, koji glasi na tvrtku izdavatelja elektroničkog računa i vrši se internoj okolini potpisnika.
Elektronički potpis tj. e-potpis osigurava autentičnost i integritet elektroničkog dokumenta, te osigurava cjelovitost i izvornost podataka:
- Autentičnost za primatelja poruke ovo je garancija da je zaista određena tvrtka poslala dokument, a ne netko drugi
- Integritet odnosi se na sigurnost da podaci prilikom prijenosa ili obrade nisu izmijenjeni
Zbog sigurnosti, pristup arhiviranim računima i modulu e-Arhiva u čitljivom obliku, omogućen je isključivo ovlaštenim korisnicima putem WEB sučelja.
Koje su prednosti korištenja elektroničkog arhiviranja tj. e-Arhive?
- Dostupnost dokumenata 0-24
- Dokument se sprema u originalnom formatu
- Dokumenti se elektronički potpisuju i vremenski označavaju
- PDF dokumenti mogu se slati na email primatelja (PKI metoda)
- Troškovi arhiviranja su smanjeni
- Moguće preuzimanje dokumenata u potrebnom formatu (npr. XML)
- Brza pretraga i mogućnost filtriranja
- Sigurnost i pouzdanost sustava
- Jednostavnost korištenja i automatizacija
- Kreiranje i preuzimanje izvještaja arhiviranih dokumenata (csv, pdf, xsl)
- Mogućnost odabira PDF prikaza (iz vlastitog sustava ili kreiranje posebnog PDF prikaza za Vašu tvrtku prema Vašim potrebama)
Za više informacija o e-Računima i ostalim e-Dokumentima kliknite na : E-Dokumenti & EDInet
Za ponudu i ili ugovaranje prezentacije možete nas kontaktirati putem kontakt forme, na mail edi@optimit.hr ili na broj +385 (0)1 78 97 301