e-Commerce
Internetska kupovina je moderan, brz, učinkovit prodajni kanal koji svakodnevno privlači nove kupce.
Pored klasične e-Commerce prodaje, dostupna su kompleksnija, specijalizirana rješenja koja nude integraciju različitih kupaca, dobavljača, distributera, prodajnih kanala, poslovnih procesa i programa.
Pristup prodaji putem više kanala (omni-channel) stječe popularnost zbog svoje besprijekorne integracije klasičnih e-trgovinskih (online) prodajnih kanala i tradicionalnih prodajnih kanala, uz moderni, ciljani, personalizirani digitalni marketing.
Otkad se bavimo tim segmentom tržišta, naši projektni timovi razvili su velik broj specijaliziranih rješenja temeljenih na Intershop platformi koja su velikom broju korisnika otvorila vrata digitalne transformacije i ulaska na moderno tržište.
Uobičajen format internetske trgovine rijetko udovoljava posebnim korisničkim zahtjevima. Stoga često razvijamo rješenja prepoznatljiva po cjelovitoj i sustavnoj integraciji raznih poslovnih programa i procesa nužnih u svakodnevnom poslovanju naših korisnika.
S godinama smo prikupili veliku količinu dragocjenih spoznaja i iskustava, riješili brojne izazove te, kao nagradu, zadobili trajno povjerenje korisnika.
Svakom projektu pristupamo holistički, prilagođavajući rješenja zahtjevima korisnika. Zahvaljujući bogatom iskustvu, prepoznatljivi smo po sljedećem:
• Modelima prodaje i nabave B2C, B2B, B2B2X, B2G
• Međunarodnoj prodaji
• Uspostavi indirektnih prodajnih kanala za ogranke, podružnice i distributere
• Integraciji poslovnih procesa (praćenje stanja skladišta, kalkulacija cijena, praćenje narudžbi, povrat robe) s ERP i drugim sustavima (SAP, InfoOpus, Pismohrana, MS Active Directory, Oracle EBS, MS Dynamics NAV)
• Integraciji portala i internetskih trgovina u cilju pružanja jedinstvenog korisničkog iskustva
• Integraciji kataloga dobavljača u svrhu prodaje i nabave
• Optimiziranju procesa nabave naših korisnika
• Elektroničkoj razmjeni podataka i dokumenata (Electronic Data Interchange – EDI) između velikih prodajnih lanaca, distributera, dobavljača, većih i manjih trgovina.
O Intershopu
Kao pionir e-trgovine i lider na tržištu, Intershop već više od 25 godina postavlja standarde softvera za digitalnu trgovinu. “Pružamo savjete i podršku kako tvrtke digitalno transformiraju svoje odnose s osobljem za marketing, prodaju i uslužno osoblje. Nezavisni analitičari redovito ocjenjuju naša B2B rješenja i servisne usluge kao vodeće na tržištu.”
Više od 300 uspješnih klijenata širom svijeta daje vjerodostojnost njihovim procjenama. Djeluju i rade s više od 1500 web stranica u 90 zemalja i 50 jezika. 250 milijuna proizvoda, 715 milijuna pregleda stranica, 1.3 milijuna narudžbi i 250 milijuna dolara prihoda – svaki dan!