e-Commerce

Internetska kupovina je moderan, brz, učinkovit prodajni kanal koji svakodnevno privlači nove kupce.

Pored klasične e-Commerce prodaje, dostupna su kompleksnija, specijalizirana rješenja koja nude integraciju različitih kupaca, dobavljača, distributera, prodajnih kanala, poslovnih procesa i programa.

Pristup prodaji putem više kanala (omni-channel) stječe popularnost zbog svoje besprijekorne integracije klasičnih e-trgovinskih (online) prodajnih kanala i tradicionalnih prodajnih kanala, uz moderni, ciljani, personalizirani digitalni marketing.

Kako bi držali korak s tržišnim trendovima, koristimo platformu Intershop Commerce Management, jedno od vodećih rješenja na tržištu. Platforma nudi sigurnost, fleksibilnost te jednostavnost korištenja i upravljanja čime se smanjuju troškovi nabave i održavanja sustava.

Otkad se bavimo tim segmentom tržišta, naši projektni timovi razvili su velik broj specijaliziranih rješenja temeljenih na Intershop platformi koja su velikom broju korisnika otvorila vrata digitalne transformacije i ulaska na moderno tržište.

Uobičajen format internetske trgovine rijetko udovoljava posebnim korisničkim zahtjevima. Stoga često razvijamo rješenja prepoznatljiva po cjelovitoj i sustavnoj integraciji raznih poslovnih programa i procesa nužnih u svakodnevnom poslovanju naših korisnika.

S godinama smo prikupili veliku količinu dragocjenih spoznaja i iskustava, riješili brojne izazove te, kao nagradu, zadobili trajno povjerenje korisnika.

Svakom projektu pristupamo holistički, prilagođavajući rješenja zahtjevima korisnika. Zahvaljujući bogatom iskustvu, prepoznatljivi smo po sljedećem:

• Modelima prodaje i nabave B2C, B2B, B2B2X, B2G
• Međunarodnoj prodaji
• Uspostavi indirektnih prodajnih kanala za ogranke, podružnice i distributere
• Integraciji poslovnih procesa (praćenje stanja skladišta, kalkulacija cijena, praćenje narudžbi, povrat robe) s ERP i drugim sustavima (SAP, InfoOpus, Pismohrana, MS Active Directory, Oracle EBS, MS Dynamics NAV)
• Integraciji portala i internetskih trgovina u cilju pružanja jedinstvenog korisničkog iskustva
• Integraciji kataloga dobavljača u svrhu prodaje i nabave
• Optimiziranju procesa nabave naših korisnika
• Elektroničkoj razmjeni podataka i dokumenata (Electronic Data Interchange – EDI) između velikih prodajnih lanaca, distributera, dobavljača, većih i manjih trgovina.


O Intershopu

Kao pionir e-trgovine i lider na tržištu, Intershop već više od 25 godina postavlja standarde softvera za digitalnu trgovinu. “Pružamo savjete i podršku kako tvrtke digitalno transformiraju svoje odnose s osobljem za marketing, prodaju i uslužno osoblje. Nezavisni analitičari redovito ocjenjuju naša B2B rješenja i servisne usluge kao vodeće na tržištu.”

Više od 300 uspješnih klijenata širom svijeta daje vjerodostojnost njihovim procjenama. Djeluju i rade s više od 1500 web stranica u 90 zemalja i 50 jezika. 250 milijuna proizvoda, 715 milijuna pregleda stranica, 1.3 milijuna narudžbi i 250 milijuna dolara prihoda – svaki dan!