Kako smo personalizirali webshope za telekome

10.02.2023.

Personalizacija webshopa u telekomunikacijskoj industriji može se oblikovati raznim metodama, poput prikupljanja informacija o ponašanju korisnika kod pretraživanja i kupovine, korištenje kolačića i tehnologija praćenja kao i predlaganje personaliziranih proizvoda koje se temelji na prethodnim interakcijama korisnika. Uz to, moguće je implementirati personalizirane cijene i promocije temeljene na individualnoj demografiji te preferencama korisnika što direktno utječe na povećanje zadovoljstva i vjernosti korisnika.


Naša tvrtka ima preko 20 godina iskustva u razvoju personaliziranog pristupa za online prodaju i eCommerce rješenja za webshopove u telekomunikacijskoj industriji.

 

Zašto je personalizacija bitna za telekome?

Usluge i ponuda telekoma su veoma složene, a korisnici to žele prezentirano na što jednostavniji način. Personalizacija pomaže korisnicima razumjeti tarifne pakete koji su skrojeni prema njihovim potrebama poput paketa za starije, paketi za mlade, paketi s puno jedinica za internet i pozive, paketi za streaming usluge. Također, nude i fiksnu liniju (Internet, TV) ovisno o infrastrukturi lokacije korisnika, a uz to jedne od ključnih benefita personalizacije čine vezana prodaja usluga i uređaja. Personalizirani prijedlozi i ponude povećavaju interakciju korisnika te povećavaju prilike za vezanom prodajom koji posljedično donose povećanje prihoda i profitabilnost tvrtke. Zadržavanje korisnika je ključno, a za korisnike koji se osjećaju cijenjeno i prepoznato je manje vjerojatno da će mijenjati operatera.

 

Kako smo to napravili?

Naš pristup personalizaciji webshopova uključuje usku suradnju s klijentima kako bismo shvatili njihove poslovne procese i marketinške modele. Poznavanje usluge i strukture podataka CRM-a naših partnera je ključno kako bismo ih uspješno vodili kroz proces personalizacije webshop iskustva njihovih korisnika.

Sama personalizacija webshopa nije dovoljna. Trendovi tehnologije se brzo mijenjaju i diktiraju potrebe i želje korisnika, stoga je važno integrirati personalizirana rješenja uzimajući u obzir potrebe tržišta. 

Naša stručnost Intershop platforme nam omogućava prepoznavanje značajki koje se mogu upotrijebiti kako bismo ubrzali cijeli proces te učinili web skalabilnim i prilagodljivim za iduće generacije. Kontinuirano radimo s klijentima da prilagodimo i unaprijedimo  proces personalizacije ovisno o promjenama poslovnih potreba u sektoru telekomunikacija.


Koraci uključeni u personalizaciju



Proces personalizacije webshopa telekomunikacije uključuje sljedeće korake:

  • Modeliranje podataka tarifnih paketa

Modeliranje cjenika tarifnih paketa, uključujući promocije i benefite u bazi podataka te kreiranje pre-fetch taskova i mehanizama predmemoriranja za bezprijekorno plasiranje podataka u front-end-u.

  • Identifikacija korisnika i prikupljanje podataka

Prikupljanje podataka o korisniku se radi u realnom vremenu kada korisnik izvrši identifikaciju u frontend-u. API pozivi se upućuju CRM radi prikupljanja specifičnih informacija o korisniku.

  • Prikazivanje ponude

Cross-linking korisničkih podataka sa svim kombinacijama tarifnih paketa, benefita i promocija te izrada mehanizma za izraćun u stvarnom vremenu kako bi se pronašla naprikladnija ponuda za kupca.

  • Obrada transakcije

Po završetku transakcije, sve nove unešene informacije od strane korisnika se trebaju obraditi i prenijeti u CRM.

  • Prepoznavanje leadova i napuštenih košarica

Proces prepoznaje korisnika koji nije završio kupnju i automatski obavještava korisnika i agenta u korisničkoj podršci.

Zaključak

Personaliziranje webshopova u telekomunikacijskoj industriji je ključan dio našeg rada desetljećima. Nove tehnologije i napredak u AI, kao što su chatbotovi i virtualne trgovine unaprjeđuju proces personalizacije. Cilj personalizacije jest predstaviti složenu ponudu telekoma na jednostavan i organiziran način kako bi korisnici imali dobro iskustvo, a tvrtka povećanje konverzije.