Nagrada SoMo Borac 2019.
SoMo Borac, Ponedjeljak, 18.rujna 2019.
SoMo Borac je najvažnija nagrada za digitalne radove u regiji. Dodjeljuje se već sedmu godinu zaredom u sklopu Weekend Media Festivala u Rovinju koji posjećuje i do 4 tisuće ljudi.
S obzirom na to da je nagrada regionalna, konkurencija je velika i jaka – baš kao i stručni žiri. U žiriju sjedi velik broj digitalnih stručnjaka iz vodećih advertising agencija iz Hrvatske, Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije. Nagrade se dodjeljuju u 9 kategorija, a pobjednici kući odnose 3D printane SoMo Borac statue. Osim velikih statua koje ide u ruke prvoplasiranima, tu su i male koju osvajaju finalisti u svakoj kategoriji.
SoMo Borac je najvažnija nagrada za digitalne radove u regiji. Dodjeljuje se već sedmu godinu zaredom u sklopu Weekend Media Festivala u Rovinju koji posjećuje i do 4 tisuće ljudi. S obzirom na to da je nagrada regionalna, konkurencija je velika i jaka – baš kao i stručni žiri. U žiriju sjedi velik broj digitalnih stručnjaka iz vodećih advertising agencija iz Hrvatske, Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije. Nagrade se dodjeljuju u 9 kategorija, a pobjednici kući odnose 3D printane SoMo Borac statue. Osim velikih statua koje ide u ruke prvoplasiranima, tu su i male koju osvajaju finalisti u svakoj kategoriji.
Zajedno sa našim partnerima, Netgenom , Locasticom i Crozom, redizajnirali smo Tomato website za našeg klijenta, A1 Hrvatska.
Rezultati suradnje zabilježeni su pozitivnim brojkama i porastom u nekoliko područja poslovanja:
- 19% porast web korisnika
- 31% povećanje posjeta mobilnih uređaja
- 95% porast u prodaji
- 160% povećanje mobilne prodaje
- Ušteda radnog vremena Tomato prodajnog tima u iznosu od 600 sati / mjesečno.
Uz Mixx 2018. i SoMo Web 2018., SoMo Web 2019. je treća nagrada koju smo osvojili u protekle dvije godine s klijentom A1 Hrvatska.