A1 Makedonija Webshop
Nakon uspješne suradnje s A1 Hrvatska, odradili smo još jedan projekt za A1, ali ovoga puta za A1 Makedoniju. Kreirali smo i implementirali u potpunosti inovativni A1 Live Shop za preko 2500 proizvoda i niz novih mogućnosti. Kao dodatna korisnička podrška tu je sada A1 Guru chatbot, dostupan 0-24h.
Ideja, tko, što
Online prodaja porasla je u svim dijelovima svijeta, pogotovo kada se radi o telekomunikacijama.
A1 Makedonija prepoznala je taj rast te odlučila odgovoriti na potraživanje tržišta kreiranjem automatiziranog webshopa i automatizacijom procesa naručivanja i obrade narudžbi.
Ideja je bila omogućiti korisnicima lak pristup proizvodima, pretraživanje informacija i dodatnih pogodnosti putem jednostavnog sučelja.
Izazov, cilj
Svaki projekt nosi svoje izazove, a u ovom bismo mogli nabrojati sljedeće:
- dobro proučiti tržište u Makedoniji, mogućnosti i moguće prepreke
- ubrzati i automatizirati dosadašnji pomalo zastarjeli način naručivanja i obrade narudžbi, a pritom ne ugroziti trenutni postupak
- omogućiti webshop s preko 2500 proizvoda, stranicu na 3 jezika i chatbot na 2 jezika
Krajnji cilj bio je olakšati online prodaju te povećati prodajne rezultate kroz jednostavno i korisnički prilagodljivo sučelje.
Naše dugogodišnje iskustvo s inozemnim klijentima svakako je pripomoglo u izazovima, no svako tržište je zasebno i uvijek nosi svoje posebnosti.
Strategija, tehnologija, rješenje
Krenuli smo s planiranjem strategije koji su rezultirali s nekoliko zadataka:
- osmisliti i implementirati automatizirani Webshop za A1 Makedonija
- osmisliti i implementirati dodatne pogodnosti za korisnike
- automatizirati pomalo zastarjeli način naručivanja i obrade narudžbi
A1 Live Shop nastao je u jednoj godini, a ono što ga čini specifičnim je činjenica da je ovakva vrsta Webshopa dostupna prvi puta u Makedoniji!
Preko 2500 proizvoda sada se nalaze na istom mjestu uz nekoliko novih mogućnosti vezanih uz ponude, ugovore i informiranje korisnika.
Korisnici lako mogu pronaći proizvod, usporediti ih, zatražiti ponudu, produljiti ugovor ili razgovarati s agentom, chatbotom.
Dodatna pogodnost vezana uz produljenje ugovora je da osim vlastitog, korisnici sada putem webshopa mogu produljiti više ugovora odjednom:
Osoba koja na svoje ime ima više telefonskih linija ima nekoliko mogućnosti:
- odjednom produljiti sve ugovore za te linije
- rasporediti budžet po uređajima ili
- odabrati samo određene na kojima želi primijeniti nešto novo
A1 Guru chatbot dodatna je pogodnost za korisnike koja je dostupna 0-24, na makedonskom i albanskom jeziku. Korisnici putem chatbota sada mogu zatražiti informacije, preporuke novih uređaja, detalje o plaćanju računa i slično.
Automatizirani način naručivanja i obrade narudžbi sada je također dio A1 Makedonija, što dodatno ubrzava cijeli proces kupnje.
Kada korisnik naruči novu liniju i uz njega kupi neki uređaj, njegova narudžba automatski sjeda u poslovne sustave A1 i šalje se u skladište. Otpremnica odlazi u logističku službu, a svi postupci odrađuju se putem sustava.
Implementacija projekta trajala je godinu dana, a kao u slučaju A1 Hrvatska i ovaj je webshop postavljen na Intershop platformu.
Korisničko sučelje dobilo je svoj vizualni identitet u suradnji s našim dugogodišnjim partnerom Krik studio.