Hanza Media

INTERNETSKI PORTAL, CMS RJEŠENJE, ESCENIC

Davne 2010. godine naš projektni tim je pokrenuo projekt objedinjavanja upravljanja sadržajem na različitim internetskim portalima za korisnika Hanza Media d.o.o. Bili smo među prvima na tržištu koji su započeli takav značajan projekt. Cilj je bio omogućiti lakše i brže objavljivanje i dijeljenje sadržaja. Uspješna suradnja i održavanje kompleksnih internetskih portala poput Jutarnjeg lista, Glorije i Sportskih novosti, nastavilo se do današnjeg dana. OptimIT je naknadno preuzeo održavanje tri nova portala Euroactiv, Novac i Živim.

Ideja, tko, što

Jedna od vodećih izdavačkih i medijskih kuća Hanza Media d.o.o. (do 2016. Europapress Holding – EPH) više od dvadeset godina djeluje na području Hrvatske i jugoistočne Europe. U svom portfelju ima preko trideset i pet internetskih i mobilnih portala razvijenih na različitim platformama i tehnologijama. Korisnik je tražio modernizaciju i migraciju svih internetskih portala unutar svoje grupacije na jednu zajedničku platformu s velikim brojem podataka i različitim mogućnostima upravljanja sadržajem. 2010. smo pristupili zajedničkom projektu razvoja i integracije postojećih online internetskih portala (Jutarnji list, Autoklub, Sportske novosti, Glorija i Globus).

Uspješna suradnja i održavanje kompleksnih internetskih portala poput Jutarnjeg lista, Glorije i Sportskih novosti nastavljeni su do današnjeg dana.

Izazov, cilj

S obzirom na kompleksnost i mnogobrojnost portala korisnika, dijeljenje i objavljivanje sadržaja te tehničko održavanje sustava postalo je vrlo zahtjevno i skupo. OptimIT-ov projektni tim objedinio je upravljanje sadržajem s različitih platformi i tehnologija radi lakšeg i bržeg objavljivanja i dijeljenja sadržaja.

Korisnik je zatražio jedinstvenu platformu koja bi prihvatila ogromnu količinu podataka te funkcionirala pouzdano i sigurno.

Strategija, tehnologija, rješenje

Dugogodišnje iskustvo u radu s Escenic i JEE tehnologijama rezultiralo je razvojem kvalitetne višefunkcionalne platforme izuzetne skalabilnosti koja prihvaća velike količine podataka kojima se može lako upravljati.

Unutar samo sedam mjeseci postavljena je potpuno nova infrastruktura te uspješno migrirana internetska i mobilna verzija portala Jutarnji list. Migrirano je više od 300.000 članaka nastalih između 2002. i 2009. godine. Na uredničkoj razini, funkcionalnosti za novinare i urednike uključuju unos, pregled i objavljivanje članaka, unos multimedijalnih priloga kao i uređivanje dijelova portala.

Dva odnosno tri mjeseca kasnije uslijedile su migracije portala Autoklub te Sportske novosti.